onsdag den 17. marts 2010

Street cred

Jeg sidder her på barsel, og nyder at junior er i vuggestue i dag. Han var hjemme hos mig mandag og tirsdag fordi han gik og var småsyg. Igår var rigtig sjov, fordi han valgte kun at sove 20 min på vej hjem fra lægen. Normalt tager han 2-3 timer, så det var ret hårdt at have en hyper - og hen over eftermiddagen og aftenen - meget overtræt ung mand omkring sig (og når jeg skriver omkring sig, så mener jeg på sig - som i ovenpå hoppende, på ryggen, i armene...).

Årsagen til, at jeg tænker over det er, at jeg simpelthen var så ufatteligt træt i går da min kære mand kom hjem. Faktisk stod jeg midt i køkkenet og flæbede da han trådte ind af døren. Jeg havde begyndende smerter i bækkenet, hvad jeg tror er plukveer, ondt i ryggen, ondt i maven og var generelt lige til at sætte på stand by.

Jeg sender en lille hyldesttanke til jer gravide som er meget plaget af jeres graviditet! Jeg har hverken første eller her anden gang været særligt plaget af nogle gravid-gener. Jo, denne gang lidt mere end første af halsbrænd, men hovedsagligt når jeg har lavet hårdt arbejde (eller spist for tæt på sengetid), og så har denne her spirrevip lagt sig ned i bækkenet tidligt, så de sidste mange uger har jeg gået rundt med konstant tisse-trang.

Nå, men nu til sagen; til jer gravide som er plaget af diverse gener, og som måske ovenikøbet har børn i forvejen. Jeg forstår slet slet ikke hvordan I gør det?!! Jeg er simpelthen så imponeret. For slet ikke at tale om jer singler - til jer dobbelt street cred!

Jeg kan hverken spille eller synge; men her en lille ode:
da da da da... I er for seje... da da da
bum bum - jeg er dybt imponeret - buuum bum bum
tjalullalej, hvordan gør I det? lirum lirum lej

Ingen kommentarer:

Send en kommentar