søndag den 28. marts 2010

Mig og min store mund

Nu har jeg jo omtalt de projekter jeg vildt gerne vil nå inden jeg føder (om små tre uger - jirks), men alligevel kom jeg i overmod til at love, at jeg da sagtens kunne sy en mai tai til en veninde som skal ud at rejse, og overvejede at anskaffe sig en bæredims af en slags.

Jeg lover at tage en masse bæredimser med ud til hende, så hun kunne se og føle, og midt i min salgstale for slynger, kom jeg altså til at love at jeg ville sy en til hende. Og det er jo flot, når man stadig kæmper med sin pusletaske og har rigeligt med andre projekter at færdiggøre.

På trods af sommertid, nåede jeg netop ikke at sy færdig før lyset var for dårligt til at fotografere udenfor. Og jeg giver den væk i morgen tidlig, så der når jeg nok heller ikke at tage billeder.

So here goes:



Ingen kommentarer:

Send en kommentar