tirsdag den 20. april 2010

Babyfødder

Vores datter er i dag 11 dage gammel, og for at fejre det har jeg taget et billede af hendes små fødder i små sokker mens hun ligger og sover i liften i stuen.



Da junior var 10 dage gammel fik han gips på sin fod for første gang. Han er født med klumpfod på venstre fod, og det kræver nu til dags en række gipsninger, der skiftes hver uge, og efter det skinner på 23 timer i døgnet. Derfra trapper man så langsomt ned, og vi er nu nede på at han kun sover middagslur og om natten med dem.


Som mor til sådan en lille fyr, må græd jeg først i sorgen over ikke at føde det lille "perfekte" barn alle talte om ville komme, og dernæst over lægevidenskabens fantastiske fremskridt, som kunne sikre at min søn ikke ville blive krøbling.

Nu nyder jeg hver dag med små babyfødder som jeg kan nusse med, og putte helt tæt ind til mig. Det er alt andet lige meget lettere og blødere end de skinner junior fik på efter gipsen.



Uhmmmm, babyfødder! Jeg kan blive helt afhængig.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar