torsdag den 19. august 2010

Worn once

Jeg har oprettet en side her  på bloggen (se øverst til højre) for ting jeg syer til ungerne, men som de vokser fra (og tro mig, det gør de hurtigt. Men det ved du sikkert allerede). Især mindstebarnet vokser ud af mine kreationer hurtigt.

På siden her kan du finde dem. Jeg er jo hverken Liberty-lis eller the Hausfrau - eller en af jer andre skønne bloggere som er uddannet, og lever af at sælge jeres kreationer. Men jeg gør mig umage, og har kun det herinde som jeg har lyst til at andre skal have glæde af.

Vi kan bytte; hvis du har noget købt/hjemmelavet som du tænker kunne være i øjet. Eller du kan købe det (og her er det baseret på det tillidsprægede køb som foregår via bankoverførsel + postdanmark).


Se mere på worn once-siden

Ingen kommentarer:

Send en kommentar