fredag den 13. august 2010

Man må aldrig gå ned på liberty

Da jeg gik på højskole (Oure idrætshøjskole - skilinien i '98) gik vi meget op i grej - rigtig meget. Ved en hver mulig lejlighed gik vi og sagde til hinanden; "man må aldrig gå ned på grej". Hvilket var en kærkommen undskyldning for at bruge penge på udstyr. Nye støvler, nye ski, ny fleece, ny skijakke, nye briller, nye løbesko, nye goggles er de ting jeg lige på stående fod kan huske jeg købte.

Men hvad har det med liberty, at gøre tænker De sikkert kære læser; reelt ikke så meget. Ud over at jeg kom til at tænke på, at hvis det stod til mig og alle de penge som er i verden - så gik min datter kun i tøj af liberty. Nu er jeg bare ikke i samme slæng som alle penge i verden; så om ikke andet kan hun med sin nye suttekæde i hvert fald lugte lidt af liberty...

...og gylp selvfølgelig. Gylp og liberty. Det lyder næsten lidt royalt.

2 kommentarer:

  1. ja, det er godt at have grejet i orden, selv for en skøn unge;)
    Stine

    SvarSlet
  2. klæder skaber folk, som man jo siger. Og hende lillepiger er jo være noget af en foxy lady :)

    SvarSlet