mandag den 11. juni 2012

Første kjole til mig - som virker

Port Elizabeth cap sleeve dress til mig. Jeg har forlænget bluse mønsteret til lidt over knæet. Først forfra og så fra siden.

Den er ærligt talt et nummer for stor, og jeg har allerede syet med dobbelt sømrum for at tage af størrelsen. Så mønsteret skal lige tilrettes til næste gang. Men ud over det er det virkeligt et godt bud på en kjole som er let at sy og sidder fint.

Jeg synes det er utroligt grænseoverskridende at sy til mig selv - især arbejdstøj. Men denneher kjole kommer nu på i dag. Dagen må vise om jeg føler mig godt tilpas i en hjemmesyet kjole...







- Posted using BlogPress from my iPhone

3 kommentarer:

  1. Den er helt vildt fin! Håber den bestod job-testen:-)

    SvarSlet
  2. Hvor er den fin, snittet er rigtig flot. Hvilket stof har du syet den i?

    SvarSlet
  3. Den kjole er da bare stanglækker... Håber den er blevet luftet trods elendigt sommervejr...
    Som du nok har bemærket læser jeg stille og roligt tilbage igennem din blog;0)

    SvarSlet