tirsdag den 5. juni 2012

Hjemme og nyforelsket

Ahmenaltså. Paris var skøn. Min gemal var skøn. Vejret var skønt. Maden var skøn.

Vi brugte tre dag i Paris på at daske rundt, drikke kaffe, shoppe, spise mad og slappe af. Det mest turistagtige vi gjorde var at overveje at tage en bådtur op-og-ned af Seinen. Og så gik vi også en tur forbi det der tårn, og den der bue, og det der sted med Mona L. MEN vi gik ikke ind!

Til gengæld gjorde vi hvad vi kunne for at få gang i den franske økonomi igen. Jeg havde egentligt ikke tænkt mig at bruge mange penge i Paris, men så stod jeg overfor en ene smukke kjole efter den næste, og min standhaftighed svigtede... 

Den smukke orange råsilke kjole er fra Comptoir de Cottoniers, som aldrig svigter mig. Jeg opdagede butikken i Barcelona for nogle år siden, og dennegang var lige så fantastisk. Jeg kan kun anbefale den.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar