fredag den 27. februar 2009

Hurtigt færdig


Ih, det var faktisk retså let. Nu er 4 stk stolehynder/puder færdige. Deres egentlige formål er at beskytte stolen mod min kærestes jeans som ofte har spænder bagpå (det er væsentligt mindre kinky end det lyder). Vi har haft 4 meget grimme blå-og-hvidstribede hynder fra jysk, men nu holdt jeg dem ikke ud mere.


Jeg startede med den blå pude, og den blev nogenlunde - til slut lavede jeg den røde, og den blev rigtig pæn. Så nu skal jeg lige overveje om jeg syr en ny blå i løbet af weekenden (den blå tager jeg altså ikke nærbillede af, for så stolt er jeg heller ikke af den).



p.s.: Overlockeren makkede ret efter jeg havde aet den og lovet den evig kærlighed
p.p.s: det er selvfølgelig de her jeg har eftergjort

Ingen kommentarer:

Send en kommentar