lørdag den 31. oktober 2009

Om at vinde og bruge pengene

Se det er jo en konkurrence jeg kan forstå! Jeg får et nyhedsbrev fra stof 2000 med jævne mellemrum, og i dette nummer er der en konkurrence hvor man kan vinde 1000,-. Og så er man allerede tilmeldt bare man får nyhedsbrevet.

Tidligere har jeg vist bekendt at jeg har nogle virkelig underlige fikse ideer en gang i mellem, og nu kan jeg føje én mere til. Nemlig at jeg aldrig gider tilmelde mig konkurrencer - for jeg vinder jo alligvel ikke. Jeg kan til dels godt se svagheden i argumentet, men det afholder mig alligvel ikke fra ikke at tilmelde mig.

Men nu er jeg altså med i denne her konkurrence, og jeg tror allerede at det virker, for det føles lidt som om jeg har vundet. Pengene er jeg i hvert fald ved at bruge på stoffer og grej.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar