lørdag den 7. november 2009

55/1320

Knap og nap to måneder er der til vi overtager huset, ja for at være helt præcis er der 55 dage til. Det vil sige 1320 timer + det løse.

Jeg går og bruger U.T.R.O.L.I.G.T meget tid på at tænke på alt det fede ved huset. Eksempelvis kan jeg længe sidde og drømme om at går fra multifunktionsrum, til singlefunktionsrum. At tænke sig et soveværelse som man bare skal sove i, ikke længere både sove, pudsle og sy i. At forestille sig en spisestue som ikke både er spisestue, dagligstue, kontor og legestue. Og sidst men så absolut ikke mindst, at forestille sig at have to (ja 2!!) toiletter. Fra nu af skal jeg aldrig mere frygte min kære mand med Gaffa i hånden, efter selv at have drukket flere kopper kaffe og en masse vand.

Dog kommer jeg retsåmeget tl at savne at have mine forældre ca 30 sek. væk. Nu kommer de til at bo 11 min væk (ifølge google maps). Det er rendyrket luksus at kunne ringe til mormor og spørge om hun ikke har lyst til at se på junior mens jeg liiige køber ind, smutter i vaskekælderen, går i bad, laver aftensmad you name it.

Det med vaskekælderen løser sig selv med vaskemaskine i kælderen, men de nærmeste indkøbsmuligheder kommer unægteligt længere væk end fakta på den anden side af gaden.

1 kommentar:

  1. Kære Katharina
    Vi kommer også til at savne nærheden. Men det er jo ikke så langt...væk I flytter. Så I slipper ikke helt for os.
    KH mor

    SvarSlet