onsdag den 11. november 2009

Strik str 56

Jeg er igang med et langsomt projekt for tiden, idet jeg laaaaangt om længe har besluttet mig for at gå helhjertet ind i strikningen. Derfor har jeg været nede i den lokale garn-butik på Østerbrogade og blive sat op med garn, pinde og en strikkeopskrift på en meget let bluse i str. 56 (cm altså) til spirrevippen.

Lige nu er jeg igang med forstykket som er almindelig glatstrik (=en pind ret og en pind vrang). Jeg skal ærligt indrømme, at hurtigt går det ikke. Jeg er nu nede på 4 min for en vrang pind, og jeg er lidt hurtigere på ret-pinde. Men det tager altså sin tid for mig at få strikket en bluse. Også selv om den er lille.

Billeder kommer der ikke på denne gang, men eftersom projektet nok tager mig noget tid, skal jeg nok lægge et billede ud at arbejdet undervejs.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar