tirsdag den 29. december 2009

Op til jul



Denne julesok har min mor lavet til junior. Det er sådan en amerikansk en man køber og laver - min faster i USA er leveringsdygtig, og min mor har brugt timer og atter timer på at nørkle små pallietter og små brodersting på den. Den var altså færdig før jul, men jeg havde nogle par dage der hvor jeg slet ikke åbnede min computer pga juletravlhed.

Vi skulle nemlig holde jul i lejligheden, hvilket krævede at vi ryddede kontoret. I vores 2,5'er er kontoret bedre kendt som det sorte hul - et sted med en massefylde så stor, at al forbipasserende bliver suget ind og forsvinder. Det tog os umådelig mange timer at pakke alt ned.



På billedet ovenfor er nedpakningen i dens sidste stadier, begge vores kæmpe reoler er væk, skrivebordet er tømt og min kære mand er ved at skrue skruer ud. Junior hjælper til det bedste han kan.

Mine symaskiner røg også i kasser ved samme lejlighed, så nu har jeg ingen undskyldning for ikke at strikke på den bluse jeg er ved at stikke til spirrevippen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar