torsdag den 8. april 2010

Én uge til termin

Av ja, jeg må da også lige dele at jeg faktisk kun har én uge til termin. Jeg var til jordmor i går, og alt går som det skal. Barnet er små 3 kg, og mega-mosler rundt i maven på mig. I går aftes var den vist igang med en længere yoga-time inde i maven på mig (jo jo, der blev både kørt en solhilsen A og B efterfuldt af stående og siddende stillinger).

Ud af mine planlagte syprojekter har jeg nu gennemført (de færdige er markeret med småt):

Pusletaske
strækvikle x2
bukser, bluser, boksershorts til W
ammepude
slyngevugge
senge-slange x2
ringslynge til Olivias mor - færdig
pung til mig
patchwork puder

Jeg har lavet første prøve på boksershorts til junior, og det er faktisk retså let at lave, så dem håber jeg at kunne lave en del af snart, jeg vil bare prøve de første på ham så jeg kan se om størrelsen passer. Derudover så kommer der ikke billeder på af strækviklerne før de er i brug, indtil da er det hovedsagligt utrolig mange meter stof.

1 kommentar:

  1. Can't wait to see little Spirrevippen :) Call me if you need anything!

    SvarSlet