søndag den 30. maj 2010

Re-syning

Inden Solsikken blev født syede jeg to strækvikler, en til mig og en til min søster. Den til mig blev desværre alt for lang, og nu har jeg re-syet den. Denne gang med grønne syninger, for at gøre den lidt mere farverig.

De sidste dage har været brugt i re-syningens navn. Jeg var ikke tilfreds med hverken æstetikken eller funktionaliteten i slyngevuggen jeg har skrevet en del om, så nu er den også syet om. Første version havde gange enkelt et bindbånd i hver ende af vuggen, men nu har jeg syet et "hovedgærde" ligesom den originale vugge. Desuden har jeg klippet 60 cm af længden, så hun ligger højere, og det er mere komfortablet at lægge hende ind og putte hende når hun ligger i den.

Jeg har også re-syet et par bukser jeg syede sidste forår til mig selv, og skal lige have taget et par billeder af dem også. For de er også blevet langt bedre i andet forsøg.

Men alt er ikke re-syning, jeg har også haft tid til at sy et dynebetræk til min datter. Jeg er blevet helt vildt glad for at sy dynebetræk, og min søster fik da også et i barselsgave til hendes søn.

Næste projekt er at sy dynebetræk og pung til min give-away fra forrige uge. Mere om det snarest.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar