mandag den 6. september 2010

Kom med på safari

Når jeg lige har en halv time inden jeg skal noget, hvor ungerne tilfældigvis sover, eller faderen har dem, og hvor jeg ikke gider rydde op eller vaske tøj eller gøre rent eller en af de andre ting som skal gøres helst i går her hjemme - så tager jeg på safari. Blog-safari that is.

Det er sådan en lille leg jeg har opfundet fordi jeg elsker at opdage nye blogs og bloggere. Den går i al sin enkelhed på at starte på en blog man kender, og så hoppe fra et link/blogroll til en anden blog, og derfra til en tredie blog, og så videre indtil jeg lander på en blog man ikke kendte i forvejen.

På den måde lander jeg på en blog, hvor jeg kan bruge laaaang tid på at læse deres tidligere indlæg, eller DIYs, eller lade mig inspirere af deres fede ideer. Så lader jeg alle de nye blogs være åbne i forskellige faneblade, og bruge en uges tid på at klikke og læse mig igennem dem.

For nyligt har jeg opdaget:
Karen Marie og Wunderbar, og for et par uger siden Strikketanterne og Whipstich


Hvor er du fornyligt endt på blog-safari?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar